Vi åpner opp igjen!

Styret har bestemt at vi fra torsdag 20. august åpner opp igjen for vanlige klubbtreninger.

Ting vil ikke være helt som normalt enda, og vi vil være avhengig av hjelp fra flere medlemmer for å holde klubben i gang. Vi er også avhengige at alle viser ansvar og opptrer ansvarlig for å begrense smitte i den situasjonen vi er i.

Før du kommer på skyting må du ha lest gjennom særreglene som gjelder.

Samtidig må du være klar over at skytinger kan avlyses på kort varsel dersom vi ikke klarer å finne nok personel til å være skytebaneleder nr 2. Avlysninger kan skje så sent som 30 min før planlagt åpning. Sjekk derfor alltid oversikten over skytinger FØR du setter deg i bilen.

Kan du tenke deg å være med som skytebaneleder nr 2? I så fall, send en mail til styret@gyland-pk.no